Lö Lott is back on track!

Köpte en ny dator idag, skulle lägga över allt från den gamla datorn till den nya och fann min pjälskblogg.
Hade helt tappat lusten för detta skrivande samtidigt som den fallit i glömska.
Efter jag läst igenom lite gammalt skit blev jag sugen på att skriva bara för att kunna minnas i framtiden. Det var roligare än jag trodde att läsa och minnas.
Inget har förändrats på ett år vad det gäller mina framtidsnojjor, haha.
För ett år sen kunde jag inte ana att jag skulle fortsätta plugga och bo kvar i denna lilla håla. Jag är fan gla för mitt val eftersom jag fått några nya älsklingar! Det har också varit skönt att få ta ikapp all förlorad tid med syrran.

Mitt i all nydatorglädje är det lite pissigt. Mobilen fick precis för sig att inte vilja få kontakt med iTunes och istället uppdateras, den lilla rackar´n. Detta slutade med att allt som hänt på mobilen sen i januari är BORTA! Dock konstaterade jag och Matti att det inte var så mycket eftersom jag inte är kung på att ta bilder och annat dyrligt.

Goa grejer händer i livet just nu, mycket att se fram emot och mycket kul har hänt. Massa skidåkning har det blivit på senaste. Det ända som suger jävligt är att Julia far dit engelsmännen bor, kommer sakna henne! Det bra är att ja har en anledning att få komma dit och hälsa på och jag är gla för hennes skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0