Live life with a little spice

Fin vecka då jag inte sovit mycket hemma. En övernattning i Västerås och en spontanare till brorsan. Skulle lämna över min tavla som jag gjort till hans studio. Älskar att ha bilen och friheten, det är något som uppskattas till tusen. Inte så kul när den behöver bränsle dock, men det får det vara värt.

Tog min första ordentliga springtur för i år och det var underbart! Jävligt halt, men ändå så fint. Solen var på väg ner och himlen färgades brandröd, medan musiken peppade i öronen.
                                                                                                                                                  L Y C K A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0