You and me.

Stressad tjej försöker hinna med allt till Gotland. Då är hon så smart att hon sätter sig vid datorn. Mer en flyktväg från packandet än något att skriva.

Kan passa på att berätta att helgen var as bra. Den spenderades oavbrutet med vänner, från fredagkväll till måndagkväll.

I fredags gick jag till Vero Moda för att hjälpa till lite i butiken. Chefen frågade då om jag ville arbeta där och svaret var självfallet JAAA. Känns fint att ha något till hösten.

Haha nu kan jag inte ordbajsa mer, utan återgå till arbetet.
Puuuuuussssssssss!


Miss u <3

Ett tåg som rasslar,
en vit hand vinkar till mig farväl.
Du ler och säger,
i drömmarnas land
möts vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0