Ljuset gör mig lycklig, men du gör mig olycklig!

Igår var alla här hemma lagom slitna, så jag piggade upp dom med en chillichokladpannacotta. Det satt gött i kistan. 

Idag har det varit soligt och skönt, man märker verkligen hur mycket ljuset piggar upp. Jag måste utomlands, önskar att nån skulle vilja göra mig sällskap.

Snart börjar verkligheten igen efter praktiken vilket jag både älskar och hatar. Nästa vecka måste jag gå upp på mornarna och inte har jag ledigt måndag fredag heller. Å andra sidan jag får träffa alla härliga varje dag och jag slipper tänka på vad jag gör! Om jag känner mig själv rätt kommer jag sakna praktiken jätte mycket när skolan väl drar igång. Det är la så vi är, aldrig ska man vara nöjd!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0