Vardagens vardag.

Vissa vardagar är speciella! Det var verkligen inte denna, den var trivsam i alla fall. Fint väder och lite kul med skolan. Kul att träffa alla men inte kul att gå upp tidigt och sen börja använda hjärnan igen.
Slutade vid lunch, kom hem till brodersjuk och pappasjuk. Vi började glöna på den inspelade super bowl finalen. Det var kul till en början med lite ögongodis och lite mäktig pausunderhållning. Sedan somnade jag i soffan och hörde Patrik och pappa kommentera matchen (som dom tydligen kunde förstå något av) i bakgrunden.

Sedan åkte jag och underbara Matilda ner till gymmet för att träna, självfallet när alla andra också kom på den idén med att träna. Vi fick i varje fall tag i en varsin cykel som vi tralla runt på en halvtimma innan vi lyxlirare körde hem igen.
I duschen fick jag syn på rakhyveln och ville raka benen för det brukar jag inte våga på morgnarna. Då är jag så trött och kan skära mig. Men det gjorde ingen skillnad eftersom jag råka raka bort en skinnbit nu med. Borde finnas maskiner för såna farligheter.

Nu ska jag kolla upp ett bra matställe till på torsdag då vi äntligen ska fira fina Ida! Bättre sent än aldrig men jag skäms verkligen för att det tagit sån tid. Kul kommer det bli i varje fall det vill jag lova.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0