Underbar helg!

Helgen började med överlycka då Hanna ringde och meddelade att vi fått 15.000kr till Ghana, jag bokstavligen dog. Allt hopp som hade försvunnit några timmar innan var tillbaka. Nu är vi bara 20.000kr från vår dröm.

På kvällen var jag hos Matilda och hade super mys med henne och William. Igår drog vi ner på stan för att shoppa och fick massa uträttat i shoppingväg. Jag och Matilda luncha på Wayne´s. Det känns som det var länge sen men gu va jag älskar de stunderna.
På kvällen kom mina favorit flickor. Det var ett tag sen och det är jävla underbart att bara ligga och snacka om allt, alla och inget. Käka och snacka<3

Bara en vecka kvar till sälen, lääääääääääääääääääääängtar! Bara komma bort och vara med de bästa och göra bland det roligaste man kan här i livet, skönt.

Nu ska jag ut och få den där vitkaminen man får av solen som jag inte vet vad fan den kan heta.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0