Somebody that you used to know.

Slutet av en chillpill helg.
Hela gårdagen bara försvann, jag fixa lite med Willes paket och sen var det helt plötsligt dags att kidnappa honom. Matilda hade fixat en heldag åt Wille i födelsedagspresent. En av aktiviteterna var att åka till Sumpan och käka på slottet så jag skjutsa ut dom dit. När jag kom hem ville mamma åka till Tuna och kolla på ett paket till syrran, kom inte innanför dörren förän Matilda ringde och de skulle hem igen. Älskar när allt bara flyter och jag har saker o göra.
På kvällen blev det melodifestivlen mys, med pöängsättningstävling. Den yngre generationen sög medan mamma och pappa sopa golvet med oss.
Patrik o ja har en ny kvällstradition som jag älskar, han bäddar iordning min säng innnan jag ska sova. Det är så skönt att lägga sig i nyåtdrgna lakan.

Idag har jag mest pluggat och tagit långpromenad. Det bästa var att mamma hitta ett recept på gi-frallor som hon baka. Helt gudomliga!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0