Sista lov dagen!

I torsdags kom vi hem från underbara dagar i Sälen. Jag blev tyvärr sjuk och missa lite skidåkning. Det var tråk men helt okej när solen sken.
I Fredags kom Agnes förbi och vi hade myspluggstuga. Kul att träffa pärlan igen!
På kvällen kollade jag och Matilda på en riktig tjejfilm med kärlek och en söt kille. Vi hade kul som vanligt och extra kul åt en liftpojk som det hade gått lite snett för.
Igår hade vi en underbar fika med fina Ida. Massa skratt som vanligt, live it.
Sedan skjutsade jag mamma och pappa till en fest och jag fick toppen källsällskap av Matilda och WillePill woopwoop.

Nu har jag precis solat och det är dagsför tråk cv skrivning, bläää.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0