Så jag jonglerar med brinnande bajskorvar tills jag dör.

Idag var jag trött som fan. Det gick överstyr, ena sekunden bubblade skrattet i hela mig och andra sekunden satt jag och grina. Det har också sin charm. Fint väder och redan en inplanerad fika med girlsen gjorde mig slutligen gla!!

I övermorgon ska jag hälsa på tandläkaren. När jag var i badrummet tänkte ja att jag skulle borra gaddarna extra mycket med tanke på det. Sen fick jag syn på en apelsin som såg förjävla god ut så jag skar upp den och börja käka. Då inser jag att jag har nyborstade tänder. Fy fan, det var en ny smakupplevelse som jag kanske inte rekommenderar.

Taggar inför ikväll då det är får vi hänga med med Filip och Fredrik, så bäst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0