Putte Patt Prutt

Trodde helgen skulle bli helt underbar men allt gick åt fanders, sen ordnade den upp sig igen.
När jag vakande imorse var halva elen död och halva var kvar. Nästan ingenting funka och man inser hur mycket man använder elen. Ingen mat och ingen värme. Vi hade 14 grader hemma, trodde jag skulle avlida.

Var på stan med Matilda och kikade efter present till Willepill men det var fortfarande slut. Vi drog till Maxi och handlade det sista inför morgondagen istället. Jag tror det kommer bli en underbar dag för er två.

Sen kom äntilgen världens bästa roligaste broder hem. Ville helst ut på krogen och träffa folk men det här var nästan mysigare. Vi ska kolla om det finns plats på planet till San Diego så jag kan haka om tre veckor. Jag hoppas så, men det är inte stor chans att det finns plats på alla fyra flighter men det är värt att kolla.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0