När man inte har några problem, skapar man dom.

Blää, ingen kontroll över mina känslor idag heller. Hatar när jag håller på och grinar utan att jag borde. Gick upp i svinottan för att vandra till tandläkaren så får skylla på tröttheten igen. Jag saknar er kära tandsten, ni har varit mina vänner i flera år, det känns tomt och skaver lite utan er. Hoppas ni har det bra i tandläkarmunstycket.

Jag går runt och är rädd för något som förmodligen inte ens händer. Bara för du betyder så mycket. Jag önskar att jag inte var nojig och kunde njuta av det jag har istället. Trodde inte jag hade ansvaret och hade kanske önskat att saker och ting var anorlunda. Tillslut blir det nog till det bästa!

Nu jävlar måste jag sova så jag kan få ha känslokontroll imorgon!



Det tog ett tag att skotta fram pärlan idag.

Mattisöttroll!
En stönande man gör så gott han kan.
Denna man kunde inte stönat högre, så jäkla underhålllande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0