Det gör ont!

Det gör så ont i mig att veta att en kär vän har så ont i sin själ<3 men jag hoppas och är säker på att det blir bättre.

Haha igår var jag sjukt grinig och förpestade mammas dag, men kanske bra att ha sånna dagar med! Vi bakade en hallonfröjd som tack för mina praktikdagar som faila totalt och var tvungna att baka en ny. Pappa blev glad och jag trött! Den tar cirkus 2 timmar att baka, så jag hade fullt upp hela kvällen. Men hoppas den blev god tillsist.

Denna dag har varit mycket bättre! Sista dagen på praktiken var sorligt för jag kommer sakna dom tills jag sprängs, så himla fina människor får man leta efter. Blev totalt bortskämd med massa fina prisenter idag. Synd var bara att jag fick migrän och spydde så jag var tvungen att dra hem tidigare. Det var sjukt surt för jag ville verkligen träffa underbara Tess och sen träna men det blev till att sova några timmar istället. Efter lite kudd kramning var jag kry igen och drog med Matilda till maxi och shoppa sönder. Hon fann underbart snygga sexiga trosor som hon ska styla inför Wille med.

Allmänt så har bilen varit på spa och har fått oljebytning och vätskepåfyllning. Nu kan den också bjuda på musik från telefonen och det känns underbart:) Det kommer vara kul att köra bil igen, underbara moffa betala allt så det kan inte bli bättre! Wihooooo







Matilda, du gjorde min dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0